Email instellen in Office Outlook 365
In deze handleiding leggen we je uit hoe je een e-mailadres instelt in het mailprogramma Office 365. Let er op dat als je de mailbox instelt als een IMAP account, je een back-up van je mailbox(en) maakt.
1. Instellen e-mailaccount
STAP 1: Open het programma en klik in de linkerbovenhoek op “Bestand”
STAP 2: Klik vervolgens op 1 “Accountinstellingen” en daarna op klik daarna op 2 “profielen beheren”.
STAP 3: Klik op E-mailaccounts
STAP 4: Hier klikt u op uw email adres (voor demonstratie hebben wij info@rbdh.nl staan)
STAP 5: Bij inkomende en uitgaand e-mail voert u uw server in mail.(uwdomeinnaam).nl. Vervang (uwdomeinnaam) door uw eigendomeinnaam. Bijvoorbeeld mail.rbdh.nl
STAP 6: Klik nu op volgende. De server zal nu de instellingen testen. Dit kan enkele ogenblikken duren. Als dit gelukt is krijg je groene vinkjes te zien zoals bij nr. 2. U kan nu op “voltooien” klikken.