Marsdiepstraat 359

1784 AG Den Helder

w

Klantenservice

0223 759 505

 

Email instellen in Office Outlook 365

In deze handleiding leggen we je uit hoe je een e-mailadres instelt in het mailprogramma Office 365. Let er op dat als je de mailbox instelt als een IMAP account, je een back-up van je mailbox(en) maakt.

1. Instellen e-mailaccount

 

STAP 1: Open het programma en klik in de linkerbovenhoek op “Bestand”

 

STAP 2: Klik vervolgens op 1 “Accountinstellingen” en daarna op klik daarna op 2 “profielen beheren”.

 

STAP 3: Klik op E-mailaccounts

 

STAP 4: Hier klikt u op uw email adres (voor demonstratie hebben wij info@rbdh.nl staan)

STAP 5: Bij inkomende en uitgaand e-mail voert u uw server in mail.(uwdomeinnaam).nl. Vervang (uwdomeinnaam) door uw eigendomeinnaam. Bijvoorbeeld mail.rbdh.nl

 

 

STAP 6: Klik nu op volgende. De server zal nu de instellingen testen. Dit kan enkele ogenblikken duren. Als dit gelukt is krijg je groene vinkjes te zien zoals bij nr. 2. U kan nu op “voltooien” klikken.

v

BELLEN

Bel mij terug


Indien u wilt, kunt u ook meteen met ons bellen. Tel: 0223 759 505